loading...
سرزمين دانلود
تبلیغات
عباس بازدید : 1178 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود سریال جدید و بسیار دیدنی ویلای من با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود قسمت ۳۹ و ۴۰ سریال ویلای من

لینک دانلود قرار داده شد (آماده دانلود)

نسخه کم حجم اضافه شد.

دانلود سریال ویلای من با لینک مستقیم

 

موضوع : طنز

 

سال انتشار : ۹۲

 

مدت زمان : ۴۰ دقیقه

 

فرمت : Mkv

 

حجم : ۳۵2 Mb

 

کارگردان : مهران مدیری

 

بازیگران : مهران مدیری، سیامک انصاری، الیکا عبدالرزاقی، برزو ارجمند، ماندانا سوری، عارف لرستانی، کمند امیر سلیمانی، رابعه اسکویی، غلامرضا نیکخواه، امیرکاوه آهنین جان، رضا فیض نوروزی، مهدی فقیه، محسن قاضی مرادی، هادی کاظمی، علی لک پوریان، مریم کاویانی و…

 

خلاصه داستان :  بالاخره جشنی به مناسبت بهبودی مشکات بزرگ برگزار می شود . هر یک در این جشن مراتب چاپلوسی و ارادت خود را ابراز می دارند . از مشکات بزرگ خواسته می شود شمع های کیک جشن را خاموش کند

مجموعه بیستم : این مجموعه آخرین مجموعه سریال ویلای من می باشد.

 

برای دانلود برو به ادامه مطلب

دانلود سریال جدید و بسیار دیدنی ویلای من با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود قسمت ۳۹ و ۴۰ سریال ویلای من

دانلود سریال ویلای من با لینک مستقیم

دانلود سریال ویلای من با لینک مستقیم

موضوع : طنز

سال انتشار : ۹۲

مدت زمان : ۴۰ دقیقه

فرمت : Mkv

حجم : ۳۵2 Mb

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری، سیامک انصاری، الیکا عبدالرزاقی، برزو ارجمند، ماندانا سوری، عارف لرستانی، کمند امیر سلیمانی، رابعه اسکویی، غلامرضا نیکخواه، امیرکاوه آهنین جان، رضا فیض نوروزی، مهدی فقیه، محسن قاضی مرادی، هادی کاظمی، علی لک پوریان، مریم کاویانی و…

خلاصه داستان : داستان ویلای من درباره پیرمردی ۹۰ ساله و پولدار (آقای مشکات) است که قرار است به‌زودی فوت کند. وی هرگز ازدواج نکرده و فرزندی ندارد. او فقط چند برادر دارد که همهٔ آنها فوت کرده‌اند. وکیل درستکار وی (نگین معتضدی) به دنبال وراث واقعی او می‌باشد که به طور اتفاقی ارسلان (مهران مدیری) و هدایت (سیامک انصاری) که در یک رستوران کار می‌کنند متوجه این ماجرامی شوند و تصمیم می‌گیرند که خود را به عنوان برادر زاده مشکات معرفی کنند. ارسلان فردی با هوش و خلاف کار با سابقه است و هدایت نیز سابقه زندان دارد و در جعل مدرک استاد است.

مجموعه بیستم : این مجموعه آخرین مجموعه سریال ویلای من می باشد.

نسخه با کیفیت عالی

قسمت 39 : دانلود از آپلود بوی | دانلود از رود فایل | دانلود از آپلود باز |

دانلود از آپلود | دانلود از داواس

قسمت 40 : دانلود از آپلود بوی | دانلود از رود فایل | دانلود از آپلود باز |

دانلود از آپلود | دانلود از داواس

 نسخه کم حجم

قسمت 39 : دانلود از آپلود بوی | دانلود از اپلود | دانلود از رود فایل

قسمت 40 : دانلود از آپلود بوی | دانلود از اپلود | دانلود از رود فایل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود رایگان در d-4u
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره ما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 5,524
  • بازدید کلی : 142,714