loading...
سرزمين دانلود
تبلیغات
عباس بازدید : 619 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

ویلای من

 دانلود قسمت های ۳۷ و ۳۸ سریال جدید و بسیار زیبای ویلای من مجموعه نوزدهم

مجموعه ۱۹ ویلای من قسمت های ۳۷ و ۳۸ مهران مدیری

ژانر: طنز

مدت زمان: ۴۰ دقیقه

تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ شهریور ۹۲

کارگردان: مهران مدیری

بازیگران: مهران مدیری، سیامک انصاری، غلامرضا نیکخواه، الیکا عبدالرزاقی، امیرکاوه آهنین جان، بهار ارجمند، عارف لرستانی، برزو ارجمند، ماندانا سوری، رابعه اسکویی، علی لک پوریان، مریم کاویانی، مهدی فقیه، محسن قاضی مرادی، هادی کاظمی، رضا فیض نوروزی، کمند امیر سلیمانی و…

خلاصه داستان قسمت سی و هفت و سی هشت ویلای من : مشکات بزرگ از کما بیرون آمده و هوشیاری خود را به دست آورده است . اما قادر به حرف زدن نیست . وارث که دیگر چیزی برای آن باقی نمانده به فکر ترک خانه می افتد . پزشک خانواده می گوید برای بهتر شدن حال مشکات بزرگ احتیاج به همراهی و توجه و کمک اعضای فامیل دارد…

 

برای دانلود بر به ادامه مطلب

ویلای من

قسمت های ۳۷ و ۳۸ سریال جدید و بسیار زیبای ویلای من مجموعه نوزدهم

 

مجموعه ۱۹ ویلای من قسمت های ۳۷ و ۳۸ مهران مدیری

 

ژانر: طنز

 

مدت زمان: ۴۰ دقیقه

 

تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ شهریور ۹۲

 

کارگردان: مهران مدیری

 

بازیگران: مهران مدیری، سیامک انصاری، غلامرضا نیکخواه، الیکا عبدالرزاقی، امیرکاوه آهنین جان، بهار ارجمند، عارف لرستانی، برزو ارجمند، ماندانا سوری، رابعه اسکویی، علی لک پوریان، مریم کاویانی، مهدی فقیه، محسن قاضی مرادی، هادی کاظمی، رضا فیض نوروزی، کمند امیر سلیمانی و…

 

خلاصه داستان قسمت سی و هفت و سی هشت ویلای من : مشکات بزرگ از کما بیرون آمده و هوشیاری خود را به دست آورده است . اما قادر به حرف زدن نیست . وارث که دیگر چیزی برای آن باقی نمانده به فکر ترک خانه می افتد . پزشک خانواده می گوید برای بهتر شدن حال مشکات بزرگ احتیاج به همراهی و توجه و کمک اعضای فامیل دارد…

 

 

 

 

 

نسخه کم حجم

 

 

قسمت 37 : دانلود از آپلود بوی

 

دانلود از اکسپرس لیچ

 

دانلود از رود فایل

 

😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

 

قسمت 38 :دانلود از آپلود بوی

 

دانلود از اکسپرس لیچ

 

دانلود از رود فایل

 

   👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

 

نسخه با کیفیت عالی

 

 

قسمت 37 :دانلود از آپلود بوی

 

دانلود از اکسپرس لیچ

 

😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

 

قسمت 38 :دانلود از آپلود بوی

 

دانلود از اکسپرس لیچ

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود رایگان در d-4u
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره ما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 5,536
  • بازدید کلی : 142,726